Pagina's

dinsdag 3 juni 2014

Lentekaartje

Ik zag dat ik onderstaand kaartje nog niet had geplaatst. En ik wil met dit kaartje meedoen aan de challenge van de  Nederlandse Kaarten Uitdaging waar ze een schets hebben + het thema lente. Een vrolijk bijtje met bloemen en de kleur geel vind ik wel lenteachtig.
Het plaatje en het bijtje had ik al een keer gebruikt op een kaart, maar die was niet naar mijn zin (was een van de eerste kaarten die ik ooit heb gemaakt) dus ik heb de kaart uit elkaar gehaald en er een nieuwe mee gemaakt. Deze vind ik een stuk leuker ;-)


 
Liefs Fenneke
 

4 opmerkingen:

  1. nou lenteachtig ziet deze leuke kaart er zeker uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en bedankt dat je meedoet met de uitdaging van NKU en succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een VROLIJK lente-kaartje is dit Fenneke en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Fenneke,
    wat leuk !! ik zag dat je met deze kaart de challenge hebt gewonnen bij NKU..gefeliciteerd, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen