Pagina's

zaterdag 31 mei 2014

Zwart wit paars

 
Het gaat nu echt goed met het inkleuren van de stempels vind ik zelf haha. Ik ben er in ieder geval tevreden over.
Vandaag een kaartje gemaakt in kleuren die ik niet zo snel zelf zou gebruiken, maar ach de paarse bloemetjes moeten toch ook op.
 
Bij Totally Tilda Challenge Blog is de uitdaging: Black & White Plus ONLY One Other Colour
 
 
Dat is natuurlijk een hele makkelijke, want wanneer gebruik je geen bloemen op je kaart ;-)
 
Ik wens iedereen nog een heel fijn weekend
liefs Fenneke

11 opmerkingen:

  1. so gorgeous, love the combo
    thanks for playing with us at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien voor jou een anders dan anders kleurencombi maar ik vind het heeeeel geslaagd hoor Fenneke. Superleuk gedaan en zo zie je maar weer dat het best eens leuk kan zijn om iets anders te doen.
    Lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Prachtige kaart. Heel mooi en leuke details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi fenneke
    vind je kaart heel bijzonder, erg mooi gekleurd en leuk hoe je de bloem in tilda haar hand hebt verwerkt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Fenneke, ik vind het een toppertje, mooie kleurencombi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Fenneke.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely design. Thanks for joining in with our Black , White and 1 other colour challenge at Totally Tilda :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty Tilda creation love how the purple/lilacs pop out fab take on the chall theme.

    Thanks for sharing with us at Totally Tilda chall this time.

    smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow thisis super pretty
    Thanks for joining us at the Totally Tilda challenge
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een prachtige kleurencombi en de layout is ook erg mooi hoor!
    Dankjewel voor het meedoen aan de Marvelous Magnolia challenge.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen