Pagina's

maandag 12 mei 2014

Restjesdag 2

Aangezien ik nog een heleboel restjes heb, ben ik daarmee weer aan de slag gegaan. Bij Christmas Challenges with sketches hadden ze een hele leuke schets, waar je aardig wat restjes mee kon verwerken ;-) En ik vond de schets zo leuk dat ik maar meteen  2 kaarten heb gemaakt. Aangezien je maar met 1 kaartje mee mag doe, laat ik de tweede kaart als eerste zien. Met deze wil ik graag meedoen aan de challenge:



 
Of is toch de eerste leuker? Haha ik vind ze beide erg leuk geworden:
 
 
 
Ik krijg alleen de kleur rood niet goed op de foto. In het echt is het niet zo fel als op de foto.
En dat zijn dan alweer 2 kerstkaarten voor de voorraad. Erg grappig zag dit weekend best veel kerstkaarten op andere blogs voorbij komen, zou het aan het weer hebben gelegen??
 
Fijne week gewenst
liefs Fenneke

 

5 opmerkingen:

  1. Met restjes kun je de mooiste kaarten maken, hoor! Dat blijkt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Fenneke.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke "restjeskaart", Fenneke. En wat blijven de traditionele kleuren toch mooi. Leuk dat je meedoet met de challenge van CCWS.
    Succes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo dit heb je bijzonder leuk gemaakt en dat met restjes,super!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen