Pagina's

zondag 18 mei 2014

In mei leggen alle vogels een ei



Wat leuk bij KIC ben ik winnaar geworden en mocht ik 3 digistamps uitzoeken. Dat heb ik natuurlijk meteen gedaan en binnenkort zal je die hier zien verschijnen. Ik wil de sponser The stamping chef dan ook bedanken.

Verder heb ik met dit mooie weer weinig in mijn hobbykamer gezeten, maar ik heb wel heerlijk in de tuin een kaartje geborduurd. Bij Ons Borduurkaartenblog willen ze graag een kaart zien met een vogel. Nu had ik nog een mooi poeziëplaatje met een vogel erop, en deze heb ik gebruikt voor de kaart. Je kan het op de foto niet zo goed zien, maar er zitten gouden glitters op en de sterretjes zijn ook met gouddraad geborduurd. Dit is het resultaat:


 
Verder wil ik iedereen nog een hele fijne zondag wensen.
liefs Fenneke
 

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, en alweer een prachtige kaart!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Fenneke! Mooi geborduurd, super afgewerkt. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Fenneke
    Schitterende kaart heb je gemaakt, héél mooi geborduurd, het plaatje staat er ook zo mooi bij, het was heerlijk om buiten in de tuin te borduren, groot gelijk.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog.
    Ook gefeliciteerd met je prijs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Fenneke, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig vogel kaart met mooi borduurwerk.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Fenneke. Wat een. Mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Nog gefeliciteerd met je prijs bij KIC. Groeten tijntje

    BeantwoordenVerwijderen