Pagina's

woensdag 28 mei 2014

Gorjuss met vogeltjes

Het kaartje voor vandaag had ik gisteren al gemaakt maar toen kreeg ik het met geen mogelijkheid goed op de foto. Het was zulk belabberd weer dat de flitser steeds aan ging en dan weerspiegelde het 3D plaatje en kreeg ik rare vlekken. Dus vandaag meteen uit mijn werk een foto gemaakt en die is wel goed gekeurd. Bij hobbyshop de Egel had ik weer allemaal leuke hobbyspulletjes gekocht en supersnel binnen gekregen. Daar moest ik natuurlijk meteen mee aan de slag. Waaronder leuke spulletjes van Santoro's Gorjuss 3D plaatjes. En daarmee heb ik dit kaartje gemaakt:

 
Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Fenneke, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Fenneke....leuk je Gorjuss plaatje.....ik wist niet dat ze die hadden....dacht alleen stempels....zo zie je maar weer.....haha....je komt wat tegen zo in blogland.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal toppie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Fenneke weer zo'n mooi kaart.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi fenneke
    wat een lieve en leuke kaart en allemaal zo leuk bij elkaar passend
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card. What a sweet Gorjuss Girl. Thanks for joining us at TG this week.

    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, het meisje doet me denken aan Pippie Langkous enkelt mist ze de rode vlechten! Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte is Challenging You.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte

    BeantwoordenVerwijderen