Pagina's

woensdag 30 oktober 2013

Magnolia Kertstkaart met doily/ lot's of layers

Heb de smaak weer helemaal te pakken. Vandaag weer lekker aan de knutsel gegaan. En nieuwe spulletjes besteld bij 't Hobby Hoekje De Linge, hopelijk komt het snel binnen. Heb een paar maanden helemaal niets aan het kaarten maken gedaan en er zijn natuurlijk weer zoveel leuke spullen nieuw uitgekomen. En nog wat spulletjes speciaal voor de kerst gekocht. Kan niet wachten.
Mijn kaartje voor vandaag is wel een beetje hysterisch geworden vind ik, maar ach wat maakt het uit:


Ik wil het kaartje mee laten doen aan de challenge van Time for Magnolia Challengeblog: Challenge #32: Kerstkaart met een doily.
Ik heb een rode doily gebruikt, is weer eens een ander kleurtje en het paste mooi bij de rest van de kaart.

En met de challenge van de Midweek Magnolia's: Lot's of Layers.

En ik zag dat ik ook een nieuwe volger erbij heb, welkom.
Hopelijk hebben jullie ook lekker geknutseld.

Liefs Fenneke

3 opmerkingen: