Pagina's

donderdag 13 juni 2013

Scrap lay-out

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik ben bezig met de vakantiefoto's van maart om die te verwerken in een boekje. We zijn toen naar Egypte geweest, dus het zijn wel zonnige zomerachtige foto's. Ik heb ze in verschillende maten en kleuren laten afdrukken. En van eentje heb ik dus een grote scrap lay-out gemaakt van 30x30cm. Ik denk dat ik die in een lijstje ga doen of op een schildersdoek plak voor mijn vriendje. En aangezien het helemaal in sepia tinten is (en een beetje roze) wil ik mijn creatie laten meedoen bij We Love Vintage Challengeblog. Daar is de opdracht: maak een zomerse vintagekaart/creatie. Ik hoop dat mijn scrap mee mag doen, want weet niet of het genoeg vintage is. En anders heeft mijn vriend alsnog een mooie creatie toch?
Liefs Fenneke

 
Liefs Fen
 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Fenneke,

    Jouw srap lay out is heel geslaagd. Ik vind die super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fenneke,

    Met recht een prachtige creatie, en wat je zegt, als deze niet mee kand doen met de challenge heb je in ieder geval een heel mooi cadeau voor je vriendje.

    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige creatie gemaakt Fenneke!
    Aan de foto te zien was het ook een hele mooie vakantie!
    Leuk dat je meedoet met WLVC.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke creatie en bedankt voor je deelname bij WLVC.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen