Pagina's

woensdag 19 juni 2013

Magnolia kerstkaart zonder de kleuren rood en groen.

Terwijl het buiten tropisch is heb ik lekker binnen in de airco een kerstkaartje gemaakt, lol. Bij Time for Magnolia Challenges hebben ze een uitdaging: Maak een Magnolia kerstkaart zonder de kleuren rood en groen.

 
Heb weer eens een keer met potloden ingekleurd, want ik had geen juiste kleuren paarse markers. Was wel eventjes wennen weer ;)
En mijn nieuwe sneeuwvlokpons meteen uitgeprobeerd.
Ik ben zelf eigenlijk wel erg tevreden over dit kaartje haha.
Ik denk dat ik in mijn paarse periode zit, want ben begonnen aan een nieuw kaartje en die is ook al in het paars. Grappig is dat he, zal wel komen doordat je dan dat papier in je handen hebt en dan denkt goh dat kan ik ook wel gebruiken voor dat kaartje.
En ach het moet toch op want anders mag ik geen nieuwe kopen.
 
Hopelijk hebben jullie het vandaag ook een beetje kunnen uithouden en toch nog lekker aan de knutsel geweest.
Voor nu een hele fijne avond gewenst.
liefs Fenneke
 

5 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Prachtige kaart en toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kerstkaart weer Fenneke, hij is supermooi en blijf jij maar lekker in de paarse periode hoor, ik vind het een prachtige kleur. En eh ik moest vandaag helaas werken, dus aan de knutsel was er niet bij.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Fenneke....leuke kleurtjes en die nieuwe pons....wauw, om te kwijlen.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje zeg je kaart, leuk dat je met ons meedoet met TFMC succes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje fenneke en die nieuwe pons is gaaf.
    leuk dat je mijn blog ook bezocht hebt, maar als je mee wilt dingen na het prijsje moet je wel volger worden.
    dus ik weet niet of je dit wilt , moet je maar even zien dan.
    fijne zondag en gr van An

    BeantwoordenVerwijderen