Pagina's

dinsdag 26 februari 2013

Kraft kaartje

Zomaar 3 nieuwe volgers erbij, super leuk. Welkom allemaal.
Als ik de 50 volgers passeer is het weer tijd voor een candy denk ik ;)
Vandaag een beetje een rare dag gehad. Heb nog steeds super veel pijn aan mijn rug, omdat ik tijdens het slaapwandelen van de trap ben gevallen (morgen toch maar even langs de dokter), dus rustig aan gedaan vandaag. Had gelezen dat er een interessante documentaire op tv zou zijn: IKON Doc: Met de dood voor ogen. Dat was het zeker, maar ook wel heftig. Daarna was het een beetje raar om vrolijk weer een kaartje te maken. Dus vandaar misschien dat ik donkere kleuren heb gebruikt in plaats van mijn gewone vrolijke kleuren?
Dit kaartje heb ik gemaakt:

 
 
 
Met dit kaartje wil ik aan de volgende challenges meedoen:
 
Midweek Magnolias: Week #49 Kraft
 
 
Ik wens iedereen een hele fijne avond
liefs Fenneke
 

 
 
 

 

4 opmerkingen:

  1. wat een schattige kaart Fenneke.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief en schattige kaart!! Gezellig dat je met ons meedoet bij ATSC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Fenneke dat je zo slaapwandelt zeg en ga inderdaad maar even naar de dokter want met je rug moet je voorzichtig zijn. Ik vind je kaartje heel mooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen