Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

Beterschapskaart

Hier weer eens een berichtje van mij. Heb dus de alcoholmarkers binnen gekregen, maar echt lukken wil het nog niet. Ik stempel met Memento inkt, maar toch loopt de inkt door, en als ik op ander papier stempel dan loopt de inkt buiten de lijntjes. Nu heb ik DCP papier besteld, maar dat is nog niet binnen. Maar hopelijk gaat het daar allemaal goed mee, en anders weet ik het ook niet meer.
Maar ik had ook nog via marktplaats distress inktpads gekocht en daarmee inkleuren gaat wel goed ;) Dus voor mijn verjaardag vraag ik meer kleurtjes.
Dit kaartje heb ik daarmee gekleurd:

 
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van
Time for Magnolia : alles mag


Als jullie nog tips hebben voor mij over de alcoholmarkers dan hoor ik het graag.

groetjes Fenneke

5 opmerkingen:

  1. Wauw Fenneke dit gaat je heel erg goed af, vraagje op welk papier heb je ingekleurd met je distress, want ik wil toch ook eens uitzoeken of het wat voor mij is met de paar inktpads die ik heb. Maar wat raar toch dat je kleuren uitlopen, op wat voor papier heb je het geprobeerd met je spectrum noirs, met dat dcp-papier moet het echt goed gaan hoor. Ik hoor graag van je op welk papier jij met je distress hebt gekleurd. Dank je wel alvast. Ik vind het er super uitzien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Leuk ingekleurd. Ik gebruik papier 160g prenium voor het inkleuren met de spectrums. Als inkt hebben ze mij toen de mentento tuxedo black aangeraden. En dit gaat heel goed. Zolang kleur ik zelf nog niet met de spectrum, dus misschien zijn er nog andere tips die beter helpen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat n mooie kaart heb je gemaakt Fenneke en leuk dat je mee doet met de Time for Magnolia challenge!

    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen