Pagina's

maandag 21 januari 2013

Geboortekaartje

Hoihoi allemaal.
Wie verzint het nou dat je al om 7.30 moet beginnen? Oke het is alleen bij 1 bepaalde taak bij ons, anders begin je om 8.30. Ik kan je vertellen ik heb het zeker niet verzonnen. Mijn hemel wat wat het nog koud en donker toen ik even voor 7 wegmoest. Ik weet het, zijn genoeg mensen die vroeg naar het werk moeten, maar ik ben er niet zo goed in.
Maar het voordeel is wel dat ik dan maar tot 16.00 hoef te werken, dus wel vroeg thuis. En dan heb je nog wat tijd om lekker te knutselen. Het kaartje wat ik nu laat zien heb ik vorige week al gemaakt. Maar ik wilde er zeker van zijn, dat hij eerst ontvangen was voordat ik hem plaats. Een oud-collega had een zoontje gekregen, en daar moest natuurlijk een kaartje heen. Ik vind die Forever Friends beertjes zo lief. En deze had ook nog een blauwe strik op de wieg. Verder niet zoveel versiersels, want het is natuurlijk voor een jongen. Dit is het geworden:

 
Fijne avond
liefs Fenneke

4 opmerkingen:

  1. Dat ben ik inderdaad gewend, ga al om half 7 met de bus naar het werk in Amsterdam en inderdaad dan is het goed koud. Maar gelukkig is voor jou maar eenmalig. Ik vind je kaartje voor Finn helemaal super geworden, wat een schatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is vroeg. Ben daar ook niet goed in. Gelukkig dat ik glijdende werkuren heb. Kaart is super.

    Grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tooooooo sweet card my dear:) I love Forever Friends, I'm in the Forever Friends DT :)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen