Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Bingo

Nou bingo is wel een toepasselijke tekst, en dan heb ik het niet over de uitdaging. Ik zei de vorige post nog tot later vandaag, niet dus. Het was opeens bingo, hoge koorts en niets erin houden, zal jullie de details besparen, maar een flinke buikgriep dus. Gek he dat dat opeens zo kan opzetten. Ik verdenk mijn collega ervan dat hij mij heeft aangestoken, maar kan net zo goed iemand anders geweest zijn, dat heb je als je in een ziekenhuis werkt ;)
Maar goed, de uitdaging was ook een bingo. Bij de creatieve zebra is dit de bingokaart:

Ik heb gekozen voor: bloem-roze/wit-rechthoek kaart. En dit is mijn kaart:


En helaas kan nog steeds niet oploaden van mijn computer dus maar weer via facebook gedaan.
Fijn weekend allemaal en hopelijk hou ik vandaag weer eens wat binnen.
liefs Fenneke

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke frisse kaart, kunnen we indeze tijd van het jaar goed gebruiken. Kijk eens bij Just a Note daar staat een andere methode beschreven. Wel zo makkelijk.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps dat is niet fijn zo een buikgriep Fenneke, Nick ging hier net ook al 3 keer over zijn nek maar die had volgens mij gewoon veels te veel achter elkaar gedronken, want merk eigenlijk verder niets aan hem, nou ja laat ik daar maar op hopen dat dat het was bij hem. Heb jij het lang gehad? Je kaart is heerlijk vrolijk, super gedaan weer.
    En eh ik kan ook nog steeds niet via de normale weg uploaden hoor, zal wel weer een hele tijd gaan duren ben ik bang.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen