Pagina's

zaterdag 13 oktober 2012

Schudkaartje

Zo was een druk dagje vandaag. Vandaag naar de kringloopwinkel geweest en heb een hele stapel met scrapbookboekjes gekocht, erg leuk. Ga binnenkort namelijk mijn vakantiefoto's van afgelopen jaren scrappen. Kan ik nog wat tips enzo lezen, want ik ben nog maar een beginner. Dus ik ben er super blij mee.
Had vandaag ook een mooie sjaal klaar met breien, maar de wol was op en de sjaal naar mijn zin te kort. Dus die heb ik helemaal uitgehaald en nu maar weer opnieuw begonnen en dan smaller zodat hij langer wordt. Want ik ken mijzelf anders doe ik hem toch nooit om en dat is natuurlijk ook zonde.
Ook nog tijd gehad voor een kaartje. Is een schudkaartje geworden. Was wel een gepriegel, maar ik vind hem wel leuk geworden.
Met dit kaartje wil ik meedoen bij de Creatieve Zebra waar alles mag, en dus ook mijn schudkaartje.

 
Fijn weekend allemaal
liefs Fenneke

3 opmerkingen:

  1. Wat grappig dat je dat bij de kringloopwinkel hebt gevonden, super Fenneke, misschien heb ik hier ook nog wel wat boekjes liggen voor je, moet ik wel even zoeken op zolder. Die heb ik nog uit de tijd dat ik scrapboeken maakte. Wat knap van je dat je dan je hele sjaal weer uithaalt en opnieuw begint, kijk daar zal ik dan weer geen geduld voor hebben hahaha. En dan als laatste meis wat heb je een schitterend schudkaartje gekocht, ik vind het prachtig en dat plaatje zo opgebouwd, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou jij bent druk bezig gewees zeg. Snuffelen in de kringloop is altijd leuk als je daar van houdt. Het kaartje is mooi geworden. Ik ken het plaatje, jij hebt er een eigen draai aan gegeven en dat vind ik leuk.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen