Pagina's

zondag 21 oktober 2012

Kerstkaarten van 2011

Voordat jullie denken dat ik in de war ben, het zijn inderdaad de kerstkaarten van 2011. Toen maakte ik nog geen kaarten, ik borduurde alleen maar. Dit zijn dan dus ook alleen geborduurde kaarten. En dan alleen van mensen die het kunnen waarderen, want met zo'n kaartje ben je best lang bezig.
En aangezien ik afgelopen week geen kaartjes kon maken, dacht ik laat ik deze aan jullie zien. Want die hebben jullie natuurlijk nog niet gezien.

Dit jaar krijgen ze dus hele andere kaarten dan ze gewend zijn. Ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Heb trouwens van de week weer hele mooie kaarten voorbij zien komen. Zeker genoeg inspiratie opgedaan voor mijn eigen kerstkaarten.

Veel liefs Fenneke

2 opmerkingen:

  1. Wat had je prachtige kerstkaartjes gemaakt in 2011 Fenneke, leuk dat je het ons hebt laten zien. Wat een werk ook al dat geborduur. Ik hoop dat het al iets minder pijn doet je hand. Sterkte.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er ook heel mooi uit, borduren wil mij niet van de hand

    BeantwoordenVerwijderen