Pagina's

zondag 7 oktober 2012

Eindelijk de sleutel

En dan nog een kaartje dat ik simpel heb gehouden. Bij Elke Kaart Een Feestje hebben ze een uitdaging met als thema nieuwe woning en een schets. Omdat ik er al 3 sleutels op heb geplakt heb ik voor de rest geen versiersels bij gedaan omdat het anders wel erg druk zou worden. Maar nu ik hem zo zie vind ik hem toch wel een beetje kaal. Maar ach, het moet maar.



Hoop dat jullie ook allemaal een fijn weekend hebben gehad.
Nog een fijne avond,
liefs Fenneke

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig geworden Fenneke, hij is top met die sleutels zo. Heel origineel gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zo'n behanger en dan zie ik ook in de hoek nog een stukje behang los zitten, leuk bedacht en dan 3 van die geweldige leuke grote sleutels erop, helemaal top.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gevonden die sleutels op je kaart! Superleuk plaatje heb je erbij gedaan!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen