Pagina's

zaterdag 22 september 2012

Week #29 - A Sketch

Lekker weer een kaartje gemaakt. Ik had de afbeelding al ingekleurd en papiertjes bij gekocht maar toen kon ik nergens meer de uitdaging vinden. Blijf blond he. Maar op het blog van de Midweek Magnolias hadden ze dus de schets die ik zocht. Op de foto is het niet zo goed te lezen maar op het kleine rondje staat Happy Birthday.

 
En weer een volger erbij, leuk leuk.
Nu ga ik weer verder met mijn volgende project: een sjaal breien. Gelukkig bestaat er youtube, maar dan nog. De eerste mevrouw deed het heel anders dan op het plaatje stond. De tweede mevrouv vond ik helemaal geweldig, ze had het over de luie vrouwen steek. Nou ik was meteen een en al oor, maar dat was ook niet het resultaat wat ik wilde. Maar de derde mevrouw heeft het geduldig 6x uitgelegd ofzo. Het eindresultaat zal ik laten zien als het af is, haha.
Liefs Fenneke

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt. Enne...succes met het breien, als je het kunt is het heel erg leuk.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende verrassing dat je vanmiddag voor mijn deur stond Fenneke, ik was zo verrast dat ik helemaal vergeten ben je even binnen te vragen, zal ik normaal gesproken wel doen hahaha, maar dit had ik helemaal niet verwacht, zo leuk, ik sloeg zelfs gewoon een beetje dicht, het is ook zoveel wat ik de laatste weken meemaak, ik vind het helemaal super en geniet er ontzettend van. Moet jij ook doen hoor als je jarig bent, helemaal leuk is het, weet zeker dat jij het ook leuk gaat vinden dan. En wat heb je me verwend meis met je schitterende kaart en alles wat je erbij hebt gedaan, zo ontzettend lief van je. Je bent een toppertje. En je kaartje van vandaag is ook weer helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So sweet pink card! Thank you for joining us at Midweek Magnolia´s this week :)
    Hugs,Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card, beautiful colour combo and such a sweet Tilda. Thank you for joining us over at Midweek Magnolia. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello, this is a beauty and fab take on the sketch.
    Thank you for joining us in our sketch challenge at Midweek Magnolias this week.
    Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen