Pagina's

zondag 16 september 2012

Week #28 - Christmas in September

En nog een kerstkaartje, dit keer voor de Midweek Magnolias.
 
 
Vind deze stempel zo leuk met die kat erbij. Die moest ik hebben. Dus ook al ben ik ziek, ben toch naar Almere gereden naar Essies scrapwinkel om deze stempel te halen. Ik had deze en Cocco with present apart laten leggen. En natuurlijk nog veel meer mooie spulletjes gekocht en daarna weer snel naar mijn bedje toe. Dus helaas kon ik gister niet meteen aan de slag met de stempels. Maar gelukkig lopen de stempels niet weg. Binnenkort zullen er dus wel meer kaarten met deze mooie stempels volgen.
Voor nu allemaal een fijne avond en tot snel.
Liefs Fenneke

5 opmerkingen:

  1. mooi kaartje, leuk gekleurd.
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat vervelend dat je ziek bent Fenneke, niets aan. Maar meis wat zijn we ook verslaafd aan onze hobby hahaha, toch naar Almere rijden terwijl je ziek bent, maar ik snap je helemaal. Je hebt prachtige stempels aangeschaft en je beide kaartje zijn top. Ik vind die kerstmuts van vilt hieronder ook zo ontzettend leuk. Leuk gevonden. Beterschap meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks dat je ziek bent heb je toch twee schattige kaartjes gemaakt hoor Fenneke .Beterschap meisje ziek maar lekker uit. groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kerstkaartjes heb je gemaakt zeg. Hopelijk ben je weer opgeknapt, want ziek zijn is eigenlijk iet zo leiuk.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card love the image you have used.

    Thank you for joining us at Midweek Magnolia's, hope to see you again hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen