Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Kerstkaartjes

Hoi allemaal. Vandaag 2 snelle kerstkaartjes die bij elkaar passen.
Bij de Creatieve Zebra mag alles, en dus ook deze kerstkaartjes.
 
Ben toch een beetje bang dat veel mensen de kerstkaarten gewoon weggooien na de kerst en om er dan heel erg veel tijd en moeite in te steken vind ik zonde. Dus vandaar wat makkelijkere kaartjes deze keer.
Nu ga ik weer verder met plaatsen van mijn sjaals op Marktplaats. Mochten mensen interesse hebben dan mogen ze mij ook gewoon mailen: ffenneke@yahoo.com
 
Fijn weekend allemaal,
liefs Fenneke

2 opmerkingen:

  1. Het is net wat je zegt Fenneke, dat heb ik nu ook, dan denk ik ik kan nu wel hele mooie kerstkaarten maken waar veel werk in zit en zodra het oud en nieuw is geweest, hup in de papierbak. Ben ook van plan om wat simpelere kaartjes te gaan maken met de kerst, die van jou zijn super geworden. Heel veel succes met de sjaals ik hoop dat je er veel gaat verkopen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes.
    Denk dat alleen mensen die zelfgemaakte kaarten sturen een gemaakte kaart stuur en de rest een kant en klare net als Anita al aan gaf men gooit ze net zo hard weg.

    BeantwoordenVerwijderen