Pagina's

maandag 23 juli 2012

Week #20 - Elegance

Vandaag na weer eens een dagje te hebben gewerkt een kaartje gemaakt voor het Midweek Magnolias blog. Lekker op mijn zolderkamertje met de ramen open, op het werk was het een sauna (zo je toch niet verwachten in een ziekenhuis, maar was toch echt zo'n 25 graden binnen). Het thema voor dit kaartje is Elegance. Ik vind de kleurencombinatie roze/grijs/zwart en een beetje glitter wel erg elegant. Ben benieuwd hoe jullie erover denken:



Tot snel weer, groetjes Fenneke

6 opmerkingen:

  1. Hij is super elegant Fenneke, ik vind hem helemaal geweldig zo met die donkere achtergrond, heel mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just beautiful and such perfect colours and detail!! Thanks for joining us over at Midweek Magnolia Love Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Fenneke, wat heb je dit leuk gedaan!!!!!
    Ik vind je kaarten steeds mooier, leuker, gaver, worden je krijgt de smaak te pakken meisje ik vind het leuk, nee super dat ik je volg.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. She looks gorgeous in pink and black! Awesome coloring and adore that butterfly die.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty black and pink color combo. Tilda is darling and love those flowers and butterfly. Thank for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cathy Lee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cute Fenneke!! Gorgeous paper and colouring!!
    Thanks for playing with us at Midweek Magnolias this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen