Pagina's

vrijdag 6 juli 2012

Challenge #144

Tja en dan heb ik de kaart zondag wel al gemaakt, vergeet ik het te plaatsen. Maar goed daar kom ik nog net op tijd achter. Het gaat om deze uitdaging van de Dutch Card Lovers. Aan de hand van de schets heb ik dus deze kaart gemaakt:

Het is een beetje moeilijk op de foto te zien, maar er zit zwart flock op de kaart.

Vandaag zijn ook mijn stempels binnen gekomen met de post! Ben er echt blij mee, alleen hoop ik wel dat ik mij in het weekend beter voel, anders kan ik er nog niet mee aan de slag :(

Ook wil ik Plony, Mia, Marjo, Corrie en Anita bedanken dat jullie mijn volgers zijn geworden. Hopelijk komen er meer bij. En nu duik ik weer lekker mijn bedje in.
xxx Fenneke

6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met een prachtige bloem, die goed uitkomt tegen het zwart. Fijn dat je met DCL meedoet, Fenneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De prachtige bloem (zelfgemaakt?) springt van de kaart! Heel mooi kaartje. Van harte beterschap Fenneke en bedankt dat je weer meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad is het een zelfgemaakte bloem van koffiefilters.
    Bedankt voor alle lieve woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige bloem op je kaart Fenneke! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart Fenneke, de bloem heb je mooi gemaakt en gauw weer opknappen ,ik ben nieuwsgierig wat je ons weer laat zien beterschap meisje.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Fenneke, Wat een mooie kaarten maak je, terwijl je net begonnen bent.
    Ik ben volger van je geworden. Misschien vindt je het ook leuk om eens bij mij te kijken.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen